marți, 27 octombrie 2009

Stele parfumate

Asa numesc eu florile... "stelele parfumate". De cand ma stiu mi-au placut florile la nebunie, ma fascineaza, ma incanta, imi dau o stare inexplicabila de bine, de placere. Daca in fiecare zi as fi inconjurata numai de flori, trebuie sa recunosc ca as fi cea mai fericita femeie din lume, nu as mai avea nevoie de nimic si de nimeni si cu atat mai mult care sa-mi tulbure starea de bine ce mi-o confera acestea. Pe langa faptul ca imi plac imi mod deosebit trandafirii, nu pot sa nu ma gandesc la acele flori care se deschid la caderea noptii si care intra adesea in competie cu parefumurile de lux. Ca vorbesc de regina noptii sau de floarea lunii care este chiar una si aceeasi floare, isi merita pe deplin numele, numeroasele flori albe sunt sub forma de stea, roz, violet sau crem, cea cu flori albe fiind cea mai parfumata dintre toate. Daca ar fi sa vorbesc si de alte flori care de asemenea imi plac intr-un mod deosebit ar fi crinii care iubesc lumina si sunt foarte sensibili. Ipomeea alba, o specie a zorelelor albe infloreste numai la caderea intunericului si ramane deschisa numai pana la primele raze ale soarelui.
Pur si simplu simteam nevoia de a vorbi de flori fiind ca acestea indiferent de situatie, mod de viata redau oamenilor zambetul pe buze. O floare daruita cu multa dragoste, din inima face mult in viata unui om oricat de simplu ar fi un asemenea gest.
Iubind florile, ne iubim mai mult pe noi...

Niciun comentariu: