sâmbătă, 10 mai 2008

Ce vor femeile/barbatii?

Vorbeam cu un prieten zilele trecute si era foarte curios sa afle daca va gasi cineva vreodata raspuns la o intrebare veche: "Ce vor femeile, de fapt?" Era cam suparat asa ca i-am raspuns zimbind: "Draga, dar e foate simplu: cativa centimetri in minus in talie si pe solduri!" Lasand gluma la o parte, intrebare este dificila. Orice femeie are momente in care habar nu are ce vrea si atunci cum sa avem pretentia de la partenerii nostri sa stie? Ca mai apoi, ce haz ar mai avea o relatie daca ne-am intelege perfect unii pe altii? Tocmai asta este farmecul, sa ai rabdare si sa te intereseze sa-l descoperi pe celalalt. As putea continua pe acest subiect, dar trec direct la concluzie si spun ca un raspuns 100% corect si complet la intrebarea de mai sus e imposibil de obtinut. Dr putem incerca, nu?

P.S. Daca cineva a aflat raspunsul la aceasta intrebare, eu una imi doresc sa aflu mai multe asa ca nu-mi ramane decat sa-i invit pe cei care stiu deja raspunsul sa ni-l relateze si noua.

4 comentarii:

alex solcanu spunea...

de ce nu ai raspuns la intrebare ,din punctul tau de vedere....

Oana Ab. spunea...

Cand am publicat acest articol am avut in vedere faptul ca cei care il vor citi vor putea sa-si "spuna" ideile, parerile,opiniile referitor la ceea ce este scris in cuprinsul acestuia. Poate ca astept ca voi sa-mi dati un raspuns la acea intrebare, eu una am incercat oarecum sa caut raspunsul si tind sa cred ca este unul greu de obtinut. Nu stiu daca este cineva care sa aiba un raspuns...
Sau poate ca tu ai un raspuns...

nflorin24 spunea...

N-oi fi eu un mare filosof insa doar Dumnezeu stie ce vor femeile cu adevarat, fara a fi insa misogin. Incep prin a incerca sa-mi raspund chiar mie, nu neaparat articolului... As fi tentat sa spun ca ele vor afirmare, dragoste, respect, ajutor, siguranta (de toate felurile: afectiva, materiala, sociala...), prietenie, intelegere, alint, romantism, putere, s.a.m.d.. Daca am gresit cu ceva, ori am uitat sa scriu... poate fi completat, desigur. Ce vreau sa spun, prin cateva cuvinte, este aceea k femeile sunt foarte complexe, nu sunt deloc usor de inteles de barbati iar aceia care ma contrazic sigur habar nu au de sentimentele unei femei...Aici am vrut sa ajung. Femeia, spre deosebire de barbat, e condusa in tot ceea ce face de sentimente. Nu am zis, dimpotriva, k femeia este doar sentimentala, ci ca totul trece prin filtrul afectiv. Ce doreste ea de la viata, de la barbat? Sa i se respecte acest mod de a trai, sa fie condusa prin viata de sentimente pozitive, sa fie facuta sa traiasca, sa fie facuta sa se simta femeie. Nu cred ca ele sunt un rau necesar, ci dimpotriva, un bine nesperat in viata unui barbat. Ce vor barbatii? Cred k imi voi crea si eu un blog, invitand pe ceilalti(in special celelalte) sa isi publice parerile.

Oana Ab. spunea...

Barbatii, un rau necesar. Uneori atat este suficient de spus...